škola
facebook
logo školy
ZÁKLADNÍ ŠKOLA KOLÍN II., KMOCHOVA 943
škola s rozšířenou výukou matematiky a přírodovědných předmětů
Aktuality Kontakt Informace o škole Historie školy Časopis Dvojka Soutěž PLUS Počítačové kurzy Projekty Mapa webu
Studijní webŠkolní poštaZměna obědůŠkola OnLine
První číslo - 2000/2001
říjen 2000


obálka

Obálku vytvořil Matěj Outlý




Zprávy redakce
Zprávy redakce

Vítáme Vás, milí čtenáři, u dalšího ročníku školního časopisu Dvojka. Většina z nás je v radě nová, a proto prosím omluvte případné chyby. Kdybyste měli nějaký hezký článek, který byste rádi zveřejnili, popřípadě nějaký dobrý nápad na změnu v časopise, nabídněte ho paní učitelce Kněžourkové. Jistě Vám vyjde vstříc a zanedlouho budete mít svůj článek tady, v časopise. Doufáme, že se Vám bude toto i další čísla časopisu líbit a pamatujte, toto je Váš časopis a my jsme tu pro Vás.
Váš šéfredaktor Matěj Outlý


Pamatujete na ně ???
Pamatujete na ně ???

Zuzana Holcmanová, Zdena Koutná, Jana Jakubálová 9.B

Spolu tvořili časopis, organizovali dětský den a poslední školní den jim tekly slzy jako hrachy. Co dělají dnes ? Na to jsme se zeptali několika bývalých žáků devátých tříd.

  1. Vrátil(a) by ses na základní školu ?
  2. Jak se ti líbí na nové škole, co prospěch ?
  3. Jaký jsi měl(a) pocit, když jsi vstoupil(a) do nové třídy, kolektivu ?
  4. Vídáš staré spolužáky ?
  5. Vzpomínáš na tvého bývalého třídního ?

Jan Váňa
  1. Kdyby to šlo a kdyby se se mnou vrátila celá naše třída, tak jo.
  2. Škola je pěkná, takže se mi líbí, ten prospěch už je ale trošku slabší (trošku víc).
  3. Ze začátku to nic příjemného nebylo, ale teď už jsme se skamarádili a je to fajn.
  4. Jo. Každý pátek v tanečních je velká část naší bývalé třídy a ostatní taky občas potkám, takže nezapomenu.
  5. Vzpomínám a rád. Náš bývalý třídní byl super ( V. Hradecký ).

Jan Krch
  1. No jasně.
  2. Nepropadám, na škole se mi nelíbí, chci zpátky na ZŠ.
  3. Nejprve jsem všechny rozesmál, pak mě málem zbili.
  4. Hodně.
  5. Hodně moc často, ještě si s ním píšu ( V. Hradecký ).

Šárka Doupalová
  1. Na základku už bych se nevrátila, i přesto, že jsme měli skvělou třídu a třídního učitele.
  2. Škola je fajn, ale lidi ve třídě by mohli být lepší. Prospěch je ...
  3. Měli jsme seznamovací kurz, takže jsme se poznali na něm. Pocity jsem měla smíšené.
  4. Ano, například v tanečních a taky se scházíme, ale bohužel né všichni.
  5. Na toho se nedá zapomenout.

Jan Tasch
  1. Ale jó, docela i rád. Aspoň bych se mohl o přestávkách bavit s holkami.
  2. Na nové škole se mi moc nelíbí, z prostého důvodu, není tam jediná holka. Prospěch docela jde, učitelé jsou mírnější.
  3. Dobrý i špatný.
  4. Vídám a moc rád, mám si s kým popovídat o škole a co a jak.
  5. Na mého třídního pana učitele Převrátila vzpomínám moc a moc rád, i když se to nezdá, tak mě toho dost naučil. Je s ním dobrá řeč.

Dvě slečny

Zaláskované prázdniny
Zaláskované prázdniny

Zuzana Holcmanová 9.B

Někdo by napsal o svých prázdninách, že byly zaláskované, ale u mě to bylo trochu jinak. Zasádrované prázdniny.
Prázdniny začaly docela dobře. Hned ze začátku jsme jeli na Šumavu, kde jsem si to aspoň užila. Když jsme se vrátili, začala mi předtáborová horečka, hrozně jsem se těšila. Když už jsem měla zabaleno a vše připraveno, dojeli jsme na místo našeho srazu. A tábor začal. Docela se mi zamlouval, ze začátku. První týden, až do čtvrtka bylo vše O.K. Skvěle jsme se bavili a už jsme byli zaběhlí do chodu tábora. Ale nastal PÁTEK s velkým P . Začal jako obyčejně rozcvičkou. Samozřejmě tento den jsem byla v nejhorší rozcvičkové skupině (nejtěžší rozcvička) . Po snídani šla naše družina dělat dřevo. Řezali jsme a sekali jsme ... A já jsem se dostala i k sekání. Samozřejmě v tento "šťastný" den se mi nemohlo stát nic lepšího, než že jsem zlomila topůrko od sekyrky. Můj den pokračoval už docela v normě, ale... Odpoledne jsme začali hrát hru v lese. Jedna skupina proti druhé a potom jsme si to vyměnili. Po výměně nastala moje chvíle. Běžela jsem v lese a špatně jsem doskočila a snesla jsem se k zemi. Svíjela jsem se bolestí a někdo, kdo stál v hloučku kolem mě, pronesl : "Nechte ji, to jí musí přebolet!" V tu chvíli přiběhla vedoucí a pomalu mě zvedla a doskákala jsem s její pomocí k ohništi. Náš zdravotník mě odborně prohlédl a řekl, že to moc dobře nevypadá. Odvezli mě do nemocnice, kde mi udělali sádrovou dlahu a jela jsem domů. Mamka s taťkou pěkně koukali, no, co jim zbývalo. V pondělí mi v nemocnici dodělali sádru, dali berle a řekli - týden ležet a tábor až na příští rok. Tak jsem ležela a oplakávala tábor. O týden později jsem se přece na tábor vrátila a belhala se tam o berlích. Stejně to byl prima tábor.
Zbytek prázdnin jsem si moc neužila. Ale vyřádila jsem se na pouti a u tety.

postavička

Otázky měsíce
Otázky měsíce

1.otázka Jaký máte pocit z toho, že nám přibyly dva nové svátky ?
2.otázka Víte, kdy je alespoň jeden z nich ?
3.otázka A na závěr, jaký je váš vůbec nejoblíbenější svátek ?

Zdeňka Koutná, 9.B
  1. Dobrý.
  2. Kdy to bylo, počkej asi 28.9.
  3. Můj svátek.
Jan Šíp, 8.A
  1. Dobrý.
  2. Nevim.
  3. Vánoce.
Lenka Krchová, 6.A
  1. Hodně dobrý.
  2. 21.9.
  3. Pololetní.
Marie Adamcová, 8.B
  1. Je to fajn, že máme volno.
  2. Václav - 28.9.
  3. Vánoční.
Simona Hanzálková, 7.A
  1. Mám radost.
  2. Nevim.
  3. Nevim.
Tomáš Seifert, 9.A
  1. Je to dobrý, furt málo.
  2. No vím, 24.prosince
  3. Když mám svátek.
Monika Košická, 3.A
  1. Je to dobrý.
  2. 28.9.
  3. Mám ráda svůj svátek.
Tomáš Vojáček, 6.B
  1. Dobrý.
  2. 28.9.
  3. Vánoce.



Zapomenutá žákovská knížka
Zapomenutá žákovská knížka

Dana Barešová 6.B

Žákovská knížka 1Zapomenutá žákovská knížka se musí cítit hrozně špatně. Musí si připadat šíleně opuštěná a nevyužitá. Celou noc se těšila, že se bude zase pěkně celé dopoledne rozvalovat po lavici, a teď musí ležet na psacím stole mezi obyčejnými knížkami a v nezajímavém prostředí. Taková žákovská knížka to bere určitě jako ponížení. "Já, taková důležitá, mám přece na víc, než abych tady trávila svůj drahocenný čas s obyčejnými komiksovými sešity !" "Neurážej!" zareagoval jeden komiks. "Nikoho neurážím, jen konstatuji, chtěla jsem se dneska ve škole pořádně pobavit a zapomenou mě doma." "Protože jsi nudná!" neodpustil si komiks. "Jak to myslíš ?" vytočila se žákovská knížka. "Tak, jak to říkám, jsi nudná, máš nekvalitní papír bez barev a obrázků. "Na tom ale nezáleží," hlesla knížka, "když mi nemůžeš pomoct, nebav se se mnou. Já chci do školy, miluji ten pocit, když mě bere zpocená ruka z lavice a jde se mnou k tabuli! Je mi úplně jedno, jakou známku si do mě zapíšou, hlavně když jich je tam plno.....!"
"Dobrý, dobrý, víš co, buď radši potichu, nebo vzbudíš celou knihovničku učebnic naproti nám a já se taky zblázním !"

Žákovská knížka 2


Rozhovor s žáky 6. třídy
Rozhovor s žáky 6. třídy

1.otázka Co vám líbí na nové škole, oproti té minulé ?
2.otázka Proč jste přešli na naši školu ?
3.otázka Splnila tato škola vaše očekávání ?
4.otázka Vyhovuje ti školní klub ?

Lukáš Hamsa
  1. Plot.
  2. Nevím.
  3. Jo.
  4. Ne.
Lukáš Rytíř
  1. Šatny, počítačová učebna, mléko.
  2. Baví mě matematika.
  3. Splnila.
  4. Nechodím.
Anežka Adamcová
  1. Zábava s holkami.
  2. Rodinné důvody.
  3. Jo.
  4. Ano.
Iveta Šejnová
  1. Nic.
  2. Přistěhovala jsem se.
  3. Jistě.
  4. Jasně.
Tomáš Szlendak
  1. Počítačové vybavení.
  2. Baví mě matika.
  3. Jo.
  4. Jasně.
Barbora Mocová
  1. Nevím.
  2. Více matiky.
  3. Hm, jo.
  4. No jo.
Tomáš Klabzuba
  1. Matematika a infoška.
  2. Na minulé škole byli zaostalí.
  3. Určitě.
  4. Nevyhovuje.
Jana Matoušková
  1. Všechno.
  2. Mám ráda matematiku.
  3. Ano.
  4. Ano.



Jak se cítí můj školní sešit na matematiku
Jak se cítí můj školní sešit na matematiku
doma v době vyučování
doma v době vyučování
aneb sloh plný ironie ....
aneb sloh plný ironie ....

Anna Pešíková 8.B

Chudák sešit
Můj školní sešit na matematiku se doma cítí velmi dobře. Možná se to bude zdát rozporuplné v souvislosti s mou loňskou slohovou prací na podobné téma týkající se žákovské knížky. Jestliže si vzpomínáte, uváděla jsem v ní pocity velmi odlišné. Žákovská knížka se cítila zle, měla špatné svědomí, trpěla bolestmi a migrénami (pokud mne paměť neklame). Jenže časy se mění stejně jako já a výchova mých sešitů. Proto je Álois nyní tak rád, že může jen tak ležet doma. Mé nadšení, v první třídě ještě tak vysoké, pro školu jaksi opadlo (proč to?). Nesmíte se divit, že můj sešit nese chlapecké jméno. (chápu) Není na tom nic nelogického. Chlapecké proto, že je mi 13 let a kluky do jisté míry upřednostňuji. A jestli nechápete, proč můj sešit se jmenuje Álois, tak je to ironie. Může-li se sešit cítit, může se i jmenovat (to je logické). Nyní už k těm pocitům. Jak jsem zmínila, Álois se má skvěle. Celé dopoledne, místo aby se ve škole třásl strachy (opět ironie - proč by se ale ještě taky nemohl třást, když se již jmenuje a cítí), že budu zkoušená a on bude podroben Vaší přísné kontrole, leží jen tak na stole (to je nuda). Snad bych mu měla příště uvařit čaj a popřát hezké sny, když už je to tak živý tvoreček. Vychutnává si klid od mé dravé propisky a hrotu mé tužky. A vzhledem k mé výchově i od neuvěřitelně unavujících zlomků a mocnin (se zlomky je náhodou zábava a to nemluvím o mocninách). Jistí naivní nadšenci, mezi které se neřadím, by jistě i na jeho tváři (obálce) viděli úsměv, že. Nebýt těchto, pro mě již trapně se opakujících slohů, snad bych to i Áloisovi dopřála, ale řád musí být. Takže čest pořádku, čistým lavicím a více logickým slohům (tak jest).
Doufám, že ne brzy nashledanou!

PS: Promiňte, že se tolik nevyjadřuji k pocitům (naopak, myslím, že jsi ty pocity vystihla dokonale). Ale jak jste již mohl postřehnout, neuznávám pocity neživých věcí, a proto je pro mne těžké něco vymyslet. Doufám, že jsem Vás neurazila svým názorem. Snažím se Vám to vynahradit alespoň v délce práce.

(V závorkách jsou uvedeny poznámky pana učitele Hradeckého, který slohovou práci zadal)


Poznáte je ?
Poznáte je ?

Michaela Partlová, Pavlína Hakenová 9.B

miminoPod písmeny A, B, C, se ukrývají tři učitelé, které určitě znáte. Podle položených otázek a vlastních schopností se je snažte odhalit. Pro chytré hlavičky to nebude žádný problém. Jako malou nápovědu vám prozradíme, že pod písmenem A, a C se ukrývají muži a pod písmenem B se skrývá žena. Přejeme hodně štěstí při řešení.
Abychom vám to alespoň trošku usnadnili, přiložili jsme k textu fotografie zpovídaných učitelů z dětství.

Čím jste chtěli být, když jste byli malí ?

  1. učitelem
  2. hrnčířkou
  3. bagristou nebo astronautem

A :
foto A :

Kdy jste se pro toto povolání rozhodli ?
  1. na národní škole
  2. ve 12 letech
  3. na střední škole

Jak dlouho učíte na této škole ?
  1. 7,5 let
  2. 15 let
  3. 7 let

V jakém jste se narodili znamení ?
  1. Kozoroh
  2. Ryby
  3. Blíženci

Jaká je vaše oblíbená barva ?
  1. béžová
  2. modrá
  3. hnědá

B :
foto B :

Jaké je vaše oblíbené zvíře a rostlina ?
  1. pes, růže
  2. kočka, růže
  3. slon, růže

Kterého hudebního interpreta máte nejraději ?
  1. Eduard Haken, Anna Sophie Mutterová, moravské lidové písně- Jožka Černý
  2. moderní hudbu
  3. Beatles

Kterému sportu fandíte nejraděj ?
  1. atletika
  2. voleyball
  3. kuličky

C :
foto C :

Jaký je váš nejoblíbenější spisovatel ?(kniha)
  1. Hovory k sobě Marka Aurelia
  2. Otta Pavel, Jarmila Loukotová
  3. SCI- FI knihy

Kolik umíte cizích jazyků ?
  1. 2
  2. 1
  3. 2

Která třída je Vaše nejoblíbenější ?
  1. Mladá generace, s kterou se stýkám ve škole a kterou také mohu posuzovat, je mi sympatická.
  2. 7.B
  3. třída, ve které právě učím

V kolik hodin ráno vstáváte ?
  1. 5:45
  2. po 6. hod.
  3. 5:00

Co Vás na žácích těší a co naopak odsuzujete ?
  1. Oceňuji na nich upřímnost a vstřícnost, neodsuzuji na nich nic, jen si říkám, že má více lákadel a svodů k nepravostem, než jsme měli my, když jsme byli mladou generací.
  2. Odsuzuji vulgárnost a lež, těší mě smysl pro humor.
  3. Odsuzuji, jak utápí svůj talent, těší mě, jak mají chuť se něco dozvědět.

Na konci časopisu naleznete rozřešení!!
Děkujeme za poskytnuté rozhovory a za odvahu vytisknout fotky do časopisu.


Rozhovor s Evou Brynychovou
Rozhovor s Evou Brynychovou

Martina Kroumanová, Petra Miervová 8.B

Jak dlouho učíte ?
24 let

Co vás vedlo k rozhodnutí, stát se učitelkou ?
Přivedla mě na tu myšlenku moje třídní profesorka JSŠ.

Když jste vy sama chodila do školy, byla jste spíše vzornou žákyní nebo jste zlobila učitele ?
Zlobila? Kapánek. Mezi vzorňáky jsem nepatřila.

Jaký předmět nejraději učíte a proč ?
Přírodopis - miluji přírodu.

Jak jste spokojena se současnými žáky v porovnání s těmi, které jste učila např. před 15 lety ? Změnila se hodně úroveň žáků na této škole ?
Žáci byli vstřícnější, skromnější, ale i teď jsou většinou fajn.

Baví vás pořád učit žáky ?
Moc!

Vrátíme se zpět k prázdninám. Jak jste strávila letošní dovolenou ?
Většinou s vnukem Marečkem.

A na závěr, prozradíte nám,jaké je vaše životní přání ?
Zdraví pro mé blízké i pro mne. A kapánek štěstí a pohody.


Zeptali jsme se za vás ....
Zeptali jsme se za vás ....
paní učitelky Šámalové
paní učitelky Šámalové

Eliška Šeráková, Renata Mašková 9.A

Podle jakého klíče vybíráte otázky do chemických olympiád ?
Témata pro chemickou olympiádu jsou každým rokem vyhlašovaná Ministerstvem školství České republiky - jsou stále náročnější a obtížnější.

Zhoršily se tedy nebo zlepšily výkony žáků ?
Je mnoho žáků, kteří mají vynikající vědomosti. Jsou ovšem i takoví, kteří se musejí studiem zabývat hlavně mimo vyučovací hodiny.

Bavila vás na základní škole chemie ?
Už tehdy jsem se zajímala o přírodopis, květiny, rostliny užitkové apod., teprve později jsem objevila - díky dobrému učiteli - krásy chemie.

Jak dlouho pracujete v této škole ?
Už osmý rok - letí to.

Co vás přimělo, abyste se stala učitelkou ?
Jezdila jsem na různé akce s mladými lidmi - práce s dětmi má řadu záporů, ale zůstávají klady, které jsou trvalé, děti se většinou nepřetvařují.

Děkujeme za rozhovor


Co nás těší a co ne ?
Co nás těší a co ne ?

Lucie Dočekalová, Lucie Kučerová 9.A

obličejUrčitě to všichni znáte - jednou úsměv, podruhé zamračená tvář, jednou smích, jindy pláč,jednou jsi na kolenou, pak zase lítáš v oblacích - podle toho, jak se nám vede či nevede.
Několika náhodně vybraných spolužáků jsme se zeptali, jak se jim daří.

1.otázka Co vás v poslední době potěšilo ?
2.otázka Co vás naopak naštvalo ?
3.otázka Mělo to nějaké následky ?
4.otázka Jak jste to napravili ?

Jana Matoušková 6.B
  1. Pomoc paní učitelce na dějepis.
  2. Bratr mi podrazil nohy.
  3. Oplatila jsem bráchovi jeho pozornost, podrazila jsem mu nohy taky.
  4. A už mi dal pokoj.
Monika Seifertová 6.A
  1. Jednoznačně mi zvedla náladu jednička ze zeměpisu.
  2. Naštvala mě čtyřka ze zeměpisu,před tou jedničkou.
  3. Následky - žádné.
  4. Dala jsem se vyvolat - to je ta jednička !
Renata Rajčanyová 7.B
  1. Začala jsem chodit s jedním klukem.
  2. Měla jsem v pátek 13.10. svátek !
  3. Zničila jsem si svůj obličej.
  4. Dávám si mejkap.
Markéta Francová 7.A
  1. Mě nic nepotěšilo.
  2. Naštvaly mě učitelky.
  3. Následky nebyly.
  4. Nic nenapravuju.
Lucie Tomíšková 8.A
  1. Nic mě nepotěšilo - nenaštvalo by vás to ?
  2. Naštvala mě máma.
  3. Následky byly dost blbé.
  4. Zatím jsem nic nenapravila.
Petra Miervová 8.B
  1. Nic.
  2. Kluci.
  3. Dlouhý zarach.
  4. Zatím mám pořád zaracha.
Nikol Popelková 9.A
  1. Mám velkou radost,dostala jsem se do mládežnického orchestru.
  2. Naštvaly mě špatné známky z matiky.
  3. Následky žádné.
  4. Napravuju se učením !
Zdeňka Koutná 9.B
  1. Rozsazení-i taková maličkost zvedne náladu !
  2. Já se naštvat nenechám.
  3. Takže nic.
  4. Žádný.
Příště si vyzpovídáme kluky !


Průzkum
Průzkum

Šíla's team 9.B

Není tomu tak dávno, co začal nový školní rok a každému z nás už do ŽK přibyly nějaké ty známky. Proto si myslím, že mení od věci podívat se, jak kdo školní rok začal. Výzkum jsme provedli s ohledem na jednotlivé třídy 2.stupně, kde jsme si v každé vybrali namátkou několik ŽK a podle průměru známek jednotlivců každé třídě přisoudili známku z určitého předmětu.

  6.A 6.B 7.A 7.B 8.A 8.B 9.A 9.B
Čj 2 1 2 2 1 2 2 3
Aj/Nj 3 2 3 2 2 2 2 2
D 2 2 3 2 3 2 2 1
Z 2 2 3 3 2 1 3 3
M 3 2 3 2 3 2 3 3
3 3 3 2 2 1 1 2
F 2 2 4 3 3 2 3 2
Ch         2 2 2 3
1 2 1 1 2 1 1 1
Ov 1 1 1 1 1 1 1 1
Rv 1 0 1 1 0 0 1 2
Hv 0 0 0 0 1 1 1 1
Vv 1 1 1 1 2 2 2 1
Tv 2 1 2 1 1 1 2 2

Jak sami můžete vidět podle tabulky, průzkum nedopadl příliš slavně. Ze všech osmi tříd si nejlépe vedla 8.B, která jako jediná z testu vyšla bez trojky a dalších ošklivě vypadajících známek. Pohoršeně mohou svěsit hlavy chlapci a děvčata ze 7.A (možná že jsem slabá povaha, ale po čtyřce z fyziky by moje lano určitě nezůstalo smotané v šuplíku). Co se týče předmětů, nejlepší známky jsme zaregistrovali u občanské výchovy, kde si také odpouštím jakéhokoliv komentáře (co dodat k průměru 1,0?).


Sydney
Sydney

Nedávno jste měli možnost v televizi, rádiu, v novinách nebo na internetu sledovat největší zářijovou sportovní událost - XXVII.letní olympijské hry, které se uskutečnily v Sydney. Pro naši republiku, jež vybojovala 8 medailí, nedopadla olympiáda zrovna nejlépe. S tímto skóre jsme se umístili na 28. místě. Pro představu je zde tabulka tří nejlepších států :

Stát Zlato Stříbro Bronz
Amerika 39 25 33
Rusko 32 28 28
Čína 28 16 15

A kdo se zasloužil o ty naše medaile ?
JMÉNO, DISCIPLÍNA UMÍSTĚNÍ
Š.Hilgertová, vodní slalom 1.místo
J.Železný, hod oštěpem 1.místo
P.Málek, skeet 2.místo
R.Šebrle, desetiboj 2.místo
R.Kraj, box - k. do 81.kg 2.místo
J.Řehula, triatlon 3.místo
M.Tenk, střelba na 50m lib. pistolí 3.místo
Jiras/Mádr, double kajak 3.místo

Bohužel naši největší sportovci jako Martin Doktor, Šárka Kašpárková, Lída Formanová či Tomáš Dvořák se, většinou pro zdravotní důvody neumístili, či dokonce neúčastnili. Problémy ale nepostihly jen Českou republiku.
Pro norského vzpěrače to byl dopink, pro mladou Francouzku útěk a Austrálii postihl požár buše. I přes všechny tyto potíže se letošní olympijské hry vydařily. Přesto, že Austrálie není zrovna největším světadílem, nás její obyvatelé přesvědčili, jak při zahájení, tak při slavnostním zakončení OH v Sydney, že umějí připravit velkolepou podívanou. Nyní můžeme jen doufat, že OH, které proběhnou v roce 2004 v Athénách, budou pro nás o něco úspěšnější. Protože v ČR jsou stále lepší sportovci, kteří mají na to, aby to světu dokázali.


Řešení - Poznáte je ?
Řešení - Poznáte je ?

  1. Pan ředitel P. Tkadlec
  2. Paní učitelka D. Novotná
  3. Pan učitel V. Hradecký



Redakční rada
Redakční rada

Na vydání 1.čísla DVOJKY se podíleli:

Techničtí redaktoři Odborní poradci
  • Matěj Outlý
  • Ondřej Petera
  • JIndřich Charvát
  • Mgr. Květa Kněžourková
  • Mgr. Vladimír Hradecký
Zpravodajové
  • Pavlína Hakenová 9.B
  • Zuzana Holcmanová 9.B
  • Jana Jakubálová 9.B
  • Zdena Koutná 9.B
  • Michaela Partlová 9.B
  • Ondřej Šíla 9.B
  • Lucie Dočekalová 9.A
  • Lucie Kučerová 9.A
  • Renata Mašková 9.A
  • Eliška Šeráková 9.A
  • Martina Kroumanová 8.B
  • Petra Miervová 8.B
  • Anna Pešíková 8.B
  • Dana Barešová 6.B
Grafici
  • Ondřej Petera 9.B
  • Jindřich Charvát 9.B